Regulamin

Zapraszamy Cię do zapoznania się z zasadami korzystania z naszego sklepu internetowego.

Niniejszy regulamin dotyczy jedynie osób, które są przedsiębiorcami.

Pamiętaj, że jeśli masz jakiekolwiek pytania związane z naszymi zasadami, możesz się z nami skontaktować mailowo lub telefonicznie.

tel: +48 (12) 346 33 96

e-mail: sklep@ganeo.pl

ELANDIS Sp. z o.o.

ul. Josepha Conrada 55B,

31-357 Kraków



Regulamin w wersji 2.0 obowiązuje od dnia 10.02.2025 r.



REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

ganeo.pl



  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE 

1.1 Sklep Internetowy jest dostępny pod adresem internetowym ganeo.pl (dalej: Sklep Internetowy) oraz jego rozwinięciami.

1.2 Właścicielem Sklepu Internetowego jest ELANDIS Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Josepha Conrada 55B, 31-357 Kraków, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001071752, NIP: 6751482818, REGON: 122708888, kapitał zakładowy: 45 650,00 zł (dalej: Sprzedawca/Właściciel).

1.3 Kontakt ze Sklepem Internetowym jest możliwy:

  1. pod adresem e-mail: sklep@ganeo.pl
  2. z wykorzystaniem adresu do korespondencji: ELANDIS Sp. z o.o. , ul. Josepha Conrada 55B, 31-357 Kraków
  3. za pomocą formularza kontaktowego i chatu dostępnego w Sklepie Internetowym.

1.4 .Klientem w rozumieniu niniejszego Regulaminu jest wyłącznie przedsiębiorca, tj. osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz osoba fizyczna prowadzącą działalność́ gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, prowadzącą we własnym imieniu działalność́ gospodarczą lub zawodową (dalej: Klient). Regulamin nie ma zastosowania do umów zawieranych z konsumentami, tj. osobami fizycznymi dokonującymi z Właścicielem czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z ich działalnością̨ gospodarczą lub zawodową.

1.5. Niniejszy Regulamin jest skierowany do Klientów niebędących konsumentami w znaczeniu określonym w polskim kodeksie cywilnym.

1.6. Akceptacja niniejszego Regulaminu jest dobrowolna, lecz konieczna w celu np. utworzenia Konta Klienta, a przede wszystkim w celu złożenia przez Klienta Zamówienia w Sklepie Internetowym.

1.7. Regulamin jest nieodpłatnie udostępniony przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym w sposób umożliwiający Klientom zapoznanie się z jego treścią i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku zewnętrznym, np. pobrania w formie PDF.

1.8. Informacje prezentowane w Sklepie Internetowym stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego, kierowane przez Sprzedawcę do Klientów, a nie ofertę w myśl przepisów Kodeksu cywilnego.

1.9. DEFINICJE. Ilekroć w dalszej części Regulaminu użyto niżej wymienionych zwrotów pisanych wielką literą, należy je rozumieć w podanym niżej znaczeniu, chyba że z kontekstu ich użycia wyraźnie wynika co innego:

  1. AKCJA PROMOCYJNA– szczególne warunki sprzedaży Produktów lub świadczenia usług, proponowane przez Sprzedawcę w określonym czasie, z których Klient może skorzystać na zasadach tam określonych, takie jak na przykład obniżenie Ceny za Produkt lub Zestaw Promocyjny, czy też obniżenie / brak kosztów Wysyłki. Szczegóły Akcji Promocyjnej reguluje Regulamin Akcji Promocyjnej, zgodnie z informacjami udostępnionymi w ramach Sklepu Internetowego. W przypadku obowiązywania Akcji Promocyjnej, przepisy Regulaminu Akcji Promocyjnej mają pierwszeństwo przed przepisami niniejszego Regulaminu.
  2. BOK – Biuro Obsługi Klienta Sprzedawcy, które udziela Klientom informacji w zakresie prowadzonej przez Sklep Internetowy działalności, w szczególności na temat Produktów, działalności Sklepu Internetowego, Regulaminu oraz aktualnych Akcji Promocyjnych, w dni robocze, w godzinach wskazanych w Sklepie Internetowym, pod wskazanymi tam numerami telefonu i adresem e-mail.
  3. CENA – określona w złotych polskich lub innej walucie kwota wynagrodzenia brutto (uwzględniające podatku) należna Sprzedawcy tytułem przeniesienia własności Produktu na Klienta zgodnie z Umową Sprzedaży lub świadczeni odpłatnych usług. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
  4. KLIENT – (1) osoba fizyczna; albo działająca przez osobę umocowaną (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Klientem w rozumieniu Regulaminu jest tylko osoba prawna lub osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą dokonująca czynności prawnej związanej z jej działalnością zawodową i gospodarczą.
  5. KONTO KLIENTA – Usługa Elektroniczna; oznaczona indywidualną nazwą (Loginem) i Hasłem zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, pozwalający na składanie Zamówień oraz korzystanie przez Klienta z dodatkowych funkcjonalności/usług. Klient uzyskuje dostęp do Konta Klienta po samodzielnym założeniu Konta Klienta za pośrednictwem Strony Internetowej i jego akceptacji przez Sprzedawcę. Klient loguje się do Konta za pomocą Loginu i Hasła. Klient loguje się na swoje Konto po dokonaniu rejestracji w Sklepie Internetowym, która odbywa się na zasadach określonych w niniejszym dokumencie. Konto umożliwia zapisywanie i przechowywanie informacji m. in. o danych adresowych Klienta do wysyłki Produktów, dostęp do historii Zamówień oraz innych usług udostępnianych przez Sprzedawcę.
  6. KOSZYK – usługa udostępniana Użytkownikowi, który korzysta ze Sklepu Internetowego, polegająca na umożliwieniu mu wybrania jednego lub kilku Produktów, wyświetlenia podsumowania Ceny poszczególnych Produktów i wszystkich Produktów łącznie (w tym ew. kosztów wysyłki). Koszyk gromadzi składane przez Klienta oferty zawarcia Umowy Sprzedaży..
  7. LOGIN – nazwa użytkownika Klienta w ramach Sklepu Internetowego powiązana z konkretnym Kontem Klienta.
  8. NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna, która umożliwia wszystkim zapisanym osobom otrzymywanie cyklicznych informacji na temat Sklepu Internetowego, w szczególności o Produktach, bieżącej działalności, akcjach marketingowych i Akcjach Promocyjnych, na podany przez Klienta adres e-mail, za jego wyraźną zgodą.
  9. PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma lub treści cyfrowe będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą, za zapłatą Ceny.
  10. REGULAMIN – niniejszy dokument określający zasady zawierania Umów Sprzedaży oraz zasady świadczenia i korzystania z usług udostępnianych przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu na rzecz Klientów. Regulamin określa prawa i obowiązki Klienta i Sprzedawcy. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  11. STRONA PRODUKTOWA - strona w Sklepie Internetowy, na której przedstawione są szczegółowe informacje na temat Produktu.
  12. TREŚĆ/TREŚCI – elementy tekstowe, graficzne lub multimedialne (np. informacje o Produktach, zdjęcia Produktów, filmy promocyjne) w tym utwory w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz wizerunki osób fizycznych, jakie są zamieszczane i rozpowszechniane w ramach Sklepu Internetowego przez odpowiednio Sprzedawcę, kontrahentów Sprzedawcy.
  13. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, dotycząca sprzedaży przez Sprzedawcę na rzecz Klienta Produktu za zapłatą Ceny powiększonej o ewentualne opłaty dodatkowe, której warunki określa w szczególności niniejszy Regulamin. Umowa Sprzedaży jest zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, po akceptacji Zamówienia przez Sprzedawcę na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Umowa Sprzedaży określa w szczególności Produkt, jego główne cechy, Cenę, koszty wysyłki oraz inne istotne warunki. Każdy Produkt jest przedmiotem odrębnej Umowy Sprzedaży.
  14. UMOWA O ŚWIADCZENIE USŁUG – umowa o świadczeniu Usługi Elektronicznej. Umowa jest zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  15. UMOWA SERWISU - umowa o świadczeniu usług w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, dotycząca świadczenie przez Sprzedawcę (lub gotowości do świadczenia) na rzecz Klienta usługi serwisu sprzętu za zapłatą Ceny powiększonej o ew. opłaty dodatkowe w zakresie i czasie określonym na Stronie Produktowej. Umowa jest zawierana pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. W ramach przedmiotowej umowy Sprzedawca może dowolnie korzystać z podwykonawców.
  16. UMOWA WYPOŻYCZENIA – za pośrednictwem Sklepu Internetowego Klient może zgłosić chęć testowego wypożyczenia Produktu. W takim wypadku Klient musi podać adres e-mail oraz numer telefonu właściwy do kontaktu w tej sprawie. Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu ustalenie szczegółów umowy. 
  17. USŁUGA ELEKTRONICZNA – świadczenie usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu Internetowego, zgodnie z Umową o Świadczenie Usług. W zakresie, w jakim usługi są świadczone przez podmioty współpracujące ze Sprzedawcą, odpowiednie postanowienia dotyczące zasad korzystania z tych usług znajdują się w regulaminach dotyczących świadczenia usług przez te podmioty.
  18. UŻYTKOWNIK/OSOBA ODZWIEDZAJĄCA – osoba fizyczna przeglądająca zasoby Sklepu Internetowego, bez konieczności zakładania Konta Klienta i dokonania zakupu.
  19. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, określające Produkt, co do którego Klient składa ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży oraz dane Klienta konieczne dla ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży. Zamówienie każdego Produktu będzie traktowane jako niezależna oferta Klienta zawarcia Umowy Sprzedaży (ułatwienie techniczne).

 

  1. ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO

2.1. Korzystanie ze Sklepu Internetowego może odbywać się wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym w Regulaminie.

2.2. Korzystanie ze Sklepu Internetowego wymaga spełnienia przez urządzenie końcowe i system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, odpowiednich wymagań technicznych. Minimalne wymagania techniczne urządzenia Użytkownika umożliwiające pełne i poprawne korzystanie ze Sklepu Internetowego:

  1. urządzenie z dostępem do sieci Internet;
  2. aktywny adres e-mail;
  3. najnowsza wersja przeglądarki internetowej.

2.3. Sprzedawca oświadcza, iż dokłada wszelkich starań, aby zapewnić Klientom stały dostęp do Sklepu Internetowego i świadczonych usług elektronicznych. Sprzedawca nie udziela gwarancji, że korzystanie ze Sklepu Internetowego będzie przebiegało bez błędów i przerw technicznych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub ograniczenia dostępu do Sklepu Internetowego w dowolnym terminie, bez konieczności uprzedniego informowania o tym Klientów.

2.4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zawartość i treści innych serwisów oraz portali, do których może zostać przekierowany Klient, korzystając z linków umieszczonych w Sklepie Internetowym.

 

  1. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM

3.1.Sprzedawca świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego nieodpłatnie następujące Usługi Elektroniczne na rzecz Klientów:

  1. Konto Klienta, w przypadku jego rejestracji;
  2. umożliwienie korzystania z Koszyka;
  3. prezentowanie Klientom dopasowanych do ich zainteresowań treści reklamowych;
  4. formularz kontaktowy;
  5. Newsletter;
  6. chat;
  7. zamówienie rozmowy z konsultantem.

 

Konto Klienta

3.2.Sprzedawca na rzecz Klientów posiadających Konto, świadczy nieodpłatnie za pośrednictwem Sklepu Internetowego następujące usługi:

  1. podtrzymywanie sesji Klienta po zalogowaniu się przez niego do Konta (za pomocą przeglądarki);
  2. przechowywanie i udostępnianie Klientowi za pośrednictwem Konta historii Zamówień;
  3. przechowywanie i udostępnianie Klientowi dokumentów księgowych;
  4. umożliwienie zmiany danych Klienta w Koncie Klienta;
  5. umożliwianie Klientom składania Zamówień, zawierania Umów Sprzedaży i Umów Serwisowych, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie;
  6. umożliwienie przeglądania Treści umieszczonych w ramach Sklepu, w tym treści o charakterze marketingowym;
  7. podgląd zawartych Umów Serwisowych oraz zgłoszeni serwisowych.

3.3. Założenie Konta jest niezbędne do złożenia Zamówienia.

3.4. Założenie Konta Klienta rozpoczyna się od wypełnienie przez Klienta formularza rejestracji, w którym podaje imię i nazwisko oraz adres poczty elektronicznej. Następnie Klient akceptuje Regulamin, i postanowienia Polityki Prywatności.

3.5. Dane podane podczas zakładania Konta Klienta są przez Sprzedawcę weryfikowane w bazie CEIDG, REGON lub KRS. Sprzedawca sprawdza również czy osoba zakładająca Konto Klienta jest czynnym płatnikiem VAT. W przypadku wystąpienia rozbieżności między danymi podanymi podczas rejestracji Konta Klienta, a jedną z ww. baz Sprzedawca zastrzega sobie prawo do kontaktu w celu wyjaśnienia sytuacji.

3.6. Po wykonaniu czynności wskazanych w punkcie 3.4 oraz 3.5. i w przypadku braku skorzystania przez Sprzedawcę z uprawnienia, o którym mowa w punkcie 3.7 Konto Klienta zostaje aktywowane, a Klient zostaje aktywnym użytkownikiem mogącym zawierać Umowy Sprzedaży oraz Umowy Serwisowe za pośrednictwem Sklepu Internetowego, a sama Umowa o Świadczenie Usług zostaje zawarta.

3.7. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odrzucenia prośby o założenie Konta Klienta bez podawania przyczyny.

3.8. Klient ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem Konta Klienta, poczty elektronicznej lub też pisemnie na adres Sprzedawcy.

3.9.Sprzedawca może wypowiedzieć Umowę o Świadczenie Usług w postaci Konta Klienta ze skutkiem natychmiastowym, jeśli:

a) K lient posiada zaległości względem Sprzedawcy z tytułu nieopłacenia jakiejkolwiek faktury VAT i pomimo otrzymania wezwania do zapłaty nadal nie uregulował kwot wskazanych w wezwaniu do zapłaty;

b) Klient nie korzysta z Konta Klienta przez okres dłuższy niż 6 miesięcy,

c) Klient narusza jakiekolwiek postanowienia niniejszego Regulaminu.

3.10. Wypowiedzenie, o którym mowa powyżej może być złożone w dowolnej formie.

 

Koszyk

3.11. Korzystanie z Koszyka rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do Koszyka.

3.12. Koszyk świadczony jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Klienta.

 

Newsletter

3.8. Usługa Newsletter polega na otrzymywaniu przez Klientów do niego zapisanych (Usługobiorców), którzy udostępnili Sprzedawcy (Usługodawcy) swój adres e-mail, drogą elektroniczną, w tym za pomocą automatycznych systemów wywołujących, informacji handlowych dotyczących produktów i usług Sprzedawcy, w tym w szczególności informacji o ich aktualnej ofercie, promocjach, rabatach i akcjach marketingowych (e-mail marketing).

3.9.Korzystanie z usługi Newsletter możliwe jest po wykonaniu kolejnych kroków przez Usługobiorców:

  1. udostępnienie co najmniej swojego adresu e-mail lub zaznaczenie odpowiedniego checkboxa, w wyznaczonym do tego polu udostępnionym w ramach funkcjonalności Sklepu Internetowego;
  2. zaakceptowanie postanowień niniejszego Regulaminu oraz potwierdzenie zapoznania się z Polityką prywatności. Usługodawca może udostępnić również inne sposoby zaakceptowania postanowień Regulaminu.

3.10. Usługa Newsletter świadczona jest przez czas nieoznaczony.

3.11. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z usługi Newsletter (rezygnacji z usługi), w szczególności poprzez skierowanie prośby o zaprzestanie świadczeni Usługi Newsletter na dane kontaktowe podane w pkt. 1.3 Regulaminu lub kliknięcie w link dezaktywacyjny znajdujący się w wiadomości e-mail wysłanej do Usługobiorcy w ramach usługi Newsletter.

3.12. Sprzedawca może w każdym czasie rozwiązać umowę o świadczenie usługi Newslleter za miesięcznym okresem wypowiedzenia z ważnych powodów, rozumianych jako (katalog zamknięty):

  1. zmiana przepisów prawa regulujących świadczenie usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki określone w umowie o świadczenie usługi Newslleter lub zmiana interpretacji powyższych przepisów prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji lub zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów;
  2. zmiana sposobu świadczenia usług spowodowana wyłącznie względami technicznymi lub technologicznymi (w szczególności aktualizacji wymagań technicznych wskazanych w niniejszym Regulaminie);
  3. zmiana zakresu lub świadczenia usług, do których stosują się zapisy Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez Usługodawcę dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem.

3.13. Usługodawca swoje oświadczenie w zakresie określonym w ust. powyżej wysyła na adres e-mail podany przez Usługobiorcę podczas rejestracji do usługi Newsletter.

3.14. Sprzedawca może wypowiedzieć Usługobiorcy umowę świadczenia usługi Newslleter za siedmiodniowym okresem wypowiedzenia lub odmówić mu dalszego prawa do korzystania z usługi Newsletter, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości treści, o których mowa powyżej, z ważnych powodów, tzn. w przypadku rażącego naruszenia przez Usługobiorcę niniejszego Regulaminu, tj. w sytuacjach, gdy Usługobiorca (katalog zamknięty): korzysta z Newsletteru w sposób niezgodny z przepisami obowiązującego prawa oraz naruszający prawa osób trzecich, niezgodnie z postanowieniami Regulaminu, a także niezgodnie z przyjętymi w tym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego, w szczególności dostarcza treści o charakterze bezprawnym.

 

Obowiązki Klienta

3.15. Klient zobowiązany jest w szczególności do:

  1. podawania w udostępnionych w ramach Sklepu Internetowego formularzach wyłącznie prawdziwych, aktualnych i wszystkich koniecznych danych Klienta;
  2. niezwłocznego aktualizowania danych, w tym danych osobowych, podanych przez Klienta Sprzedawcy w związku z zawarciem Umowy o Świadczenie Usług lub Umowy Sprzedaży, w szczególności w zakresie w jakim jest to konieczne dla prawidłowego ich wykonania;
  3. Klient ma możliwość zmiany danych wprowadzonych podczas tworzenia Konta w każdym czasie korzystając z opcji dostępnych w ramach Konta Klienta;
  4. korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Sprzedawcę w sposób niezakłócający funkcjonowania Sprzedawcy i Sklepu Internetowego;
  5. korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Sprzedawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego;
  6. korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Sprzedawcę w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów oraz dla Sprzedawcy;
  7. terminowej zapłaty Ceny i innych ustalonych przez Klienta i Sprzedawcę kosztów w pełnej wysokości;
  8. terminowego odbioru Produktów;
  9. weryfikacji przy przewoźniku (kurierze), że towar został dostarczony w całości, bez usterek. W przypadku zniszczenia towaru przez przewoźnika, obowiązkiem Klienta jest spisanie właściwego protokołu oraz niezwłoczne skontaktowanie się ze Sprzedawcą;
  10. niedostarczania i nieprzekazywania w ramach Sklepu jakichkolwiek treści zabronionych, w szczególności treści naruszających majątkowe prawa autorskie osób trzecich albo ich dobra osobiste;
  11. niepodejmowania działań takich jak:
  • rozsyłanie lub umieszczanie w Sklepie Internetowym treści naruszających przepisy prawa (zakaz umieszczania treści bezprawnych);
  • podejmowanie czynności informatycznych lub wszelkich innych czynności mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Klienta, w tym danych innych Klientów lub ingerencję w zasady lub techniczne aspekty funkcjonowania Sklepu i realizowania płatności;
  • modyfikowania w sposób nieuprawniony Treści dostarczanych przez Sprzedawcę, w szczególności podanych w ramach Sklepu Internetowego Cen lub opisów Produktów;

3.16. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych można składać mailowo lub na adres Sprzedawcy.

3.17. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) żądania Klienta oraz (3) danych kontaktowych podmiotu, na który został nabyty towar oraz dane składającego reklamację (4) numer zamówienia – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

3.18. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Sprzedawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia, chyba, że z przepisów prawa lub odrębnych regulaminów wynika inny termin.

 

  1. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

4.1. Umowa Sprzedaży może zostać zawarta jedynie z Klientem posiadającym Konto Klienta.

4.2. Główne cechy świadczenia z uwzględnieniem przedmiotu świadczenia oraz sposobu porozumiewania się z Klientem są określone na Stronie Produktowej lub w inny właściwy dla danego Produktu sposób, w ramach Sklepu Internetowego.

4.3. W ramach rozwoju dostępnych w Sklepie Internetowym Produktów lub usług oraz z uwagi na ich specyfikę, Sprzedawca może wprowadzić ograniczenia co do sposobów składania Zamówień na określone Produkty. W przypadku składania kilku Zamówień jednocześnie, z których wobec przynajmniej jednego zastosowanie znajduje ograniczenie, o którym mowa powyżej, może to wpłynąć na dostępność sposobów składania Zamówień również dla pozostałych z nich.

4.4. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia.

4.5. Sprzedawca umożliwia Klientowi złożenie Zamówienia za pośrednictwem Sklepu Internetowego w następujący sposób, kolejno:

  1. Klient loguje się do swojego Konta Klienta;
  2. Klient dodaje wybrany/e Produkt/y do Koszyka po czym przechodzi do formularza zamówienia.
  3. Klient wybiera sposób dostawy, sposób zapłaty Ceny i ewentualnych pozostałych wskazanych w formularzu zamówienia sumarycznych kosztów realizacji Umowy Sprzedaży (na tym etapie Klient może również wprowadzić uwagi do zamówienia oraz wprowadzić dane je identyfikujące np. numer zamówienia).
  4. Klient potwierdza w formularzu zamówienia aktualność danych koniecznych do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży. W przypadku konieczności zmiany danych musi wykonać to za pośrednictwem formularza udostępnionego w ścieżce zakupowej. W każdym przypadku podanie nieaktualnych lub nieprawdziwych danych Klienta może uniemożliwić realizację Umowy.
  5. Klient przesyła Sprzedawcy Zamówienie (składa ofertę).
  6. W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku potwierdzającego zamówienie Klient ma możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych w ramach panelu Koszyk poprzez dodanie lub usunięcie danej pozycji z Koszyka.
  7. W zależności od wybranego sposobu zapłaty, Klient może zostać przekierowany do stron zewnętrznego dostawcy usług płatniczych, w celu dokonania płatności.

4.6. Sprzedawca w odpowiedzi na Zamówienie niezwłocznie wysyła do Klienta automatyczną wiadomość na podany w tym celu przez Klienta adres e-mail z potwierdzeniem otrzymania Zamówienia lub z informacją o przyjęciu Zamówienia do realizacji.

4.7. Jeśli Klient w pierwszej wiadomości po złożeniu Zamówienia nie otrzymał informacji o przyjęciu Zamówienia do realizacji to po zweryfikowaniu Zamówienia, bez nieuzasadnionego opóźnienia, Sprzedawca wyśle do Klienta na podany adres e mail wiadomość z:

  1. potwierdzeniem przyjęcia jednej lub kilku poszczególnych ofert na Produkty, złożonych w ramach Zamówienia i potwierdzeniem zawarcia Umowy Sprzedaży (akceptacja Zamówienia w zakresie Produktów wskazanych w wiadomości); albo
  2. informacją o braku możliwości przyjęcia wszystkich ofert na Produkty, złożonych w ramach Zamówienia,
  3. informacją o nieuiszczeniu Ceny.

4.8. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia ofert(y) tj. otrzymania przez Klienta wiadomości, o której mowa w punkcie 4.7 litera a lub 4.6 in fine.

4.9. W przypadku braku możliwości przyjęcia wszystkich lub niektórych złożonych w ramach Zamówienia ofert, BOK skontaktuje się z Klientem w celu:

  1. poinformowania Klienta o braku możliwości przyjęcia wszystkich złożonych w ramach Zamówienia ofert zawarcia Umowy Sprzedaży; albo
  2. potwierdzenia przez Klienta woli realizacji Zamówienia w części, w jakiej Sprzedawca zgodził się przyjąć oferty zawarcia Umowy Sprzedaży.

4.10. W przypadku braku możliwości przyjęcia ofert/y złożonych w ramach Zamówienia, Umowa Sprzedaży w zakresie wskazanych przez BOK Produktów nie zostaje zawarta, a Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni zwraca Klientowi uiszczone przez niego płatności, w zakresie w jakim Umowa Sprzedaży nie została zawarta.

4.11. Niezależnie, Sprzedawca może informować Klienta o statusie Zamówienia, w szczególności wysyłając wiadomości na podany przez Klienta adres e-mail, SMS lub kontaktując się telefonicznie, jeśli posiada stosowne zgody.

4.12. Całkowita wartość Zamówienia obejmuje Cenę oraz ew. inne koszty wybranych przez Klienta fakultatywnych płatnych usług. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

4.13. Sprzedawca zastrzega sobie prawo własności produktu będącego przedmiotem Umowy Sprzedaży do momentu uiszczenia za ten Produkt całkowitej Ceny zawierającej wszelkie podatki. Oznacza to, że Sprzedawca jest właścicielem Produktu do chwili pełnego zapłacenia należności za Produkt będący przedmiotem Umowy Sprzedaży oraz innych należności wynikających z Umowy sprzedaży.

4.14. Akcje promocyjne obowiązujące w Sklepie Internetowym nie łączą się.

4.15. Powyższe pkt. znajdują odpowiednie zastosowanie do Umowy Serwisowej.

4.16. Umowa Wypożyczenia zawierana jest poza Sklepem Internetowym.

 

  1. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT

5.1. Sprzedawca udostępnia Klientowi rożne sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży, w szczególności płatności elektroniczne za pośrednictwem upoważnionych serwisów zewnętrznych oraz w formie przelewu tradycyjnego, zgodnie z informacjami udostępnionymi w ramach Sklepu Internetowego.

5.2. Możliwe aktualne sposoby płatności określone są w Sklepie Internetowym, w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży. Dostępne sposoby płatności mogą zależeć od wybranego przez Klienta sposobu dostawy lub Produktu. Dostępne sposoby płatności mogą ulegać zmianie w przypadku składania kilku Zamówień jednocześnie, w szczególności z uwagi na Produkty nimi objęte.

5.3. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem upoważnionych serwisów.

5.4. W przypadku nieotrzymania przez Sprzedawcę płatności Klienta, BOK może skontaktować się z Klientem celem przypomnienia o płatności i porzuconym koszyku, w tym wysyłając wiadomość e-mail (mail transakcyjny). Nieuiszczenie płatności w ciągu 5 dni od złożenia Zamówienia spowoduje brak przyjęcia złożonej przez Klienta w ramach Zamówienia oferty.

5.5. Do cen Produktów doliczany będzie podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.

5.6. Klient upoważnia Sprzedawcę do wystawiania faktur VAT bez podpisu osoby upoważnionej do ich odbierania w imieniu Klienta w formie elektronicznej.

5.7. Termin płatności uważa się̨ za zachowany z chwilą uznania rachunku Sprzedawcy kwotą należności wskazaną na fakturze najpóźniej w dniu jego upływu.

5.8. W przypadku opóźnienia płatności Sprzedawca ma prawo naliczyć odsetki w maksymalnej wysokości za opóźnienie w zapłacie. Odsetki naliczane są̨ od dnia następującego po dniu, w którym upłynął termin płatności.

5.9. W przypadku, gdy strony prowadzą stałą współpracę̨, a Klient przekroczy chociaż raz przyznany mu termin wydłużonej płatności, Sprzedawca ma prawo skrócić́ przyznany Klientowi termin płatności lub wymagać́ przedpłaty za Produkt/y objęte Zamówieniem.

5.10. Właściciel jest uprawniony do wstrzymania realizacji jakiegokolwiek Zamówienia w przypadku istnienia jakichkolwiek zaległości w płatnościach przez Klienta względem Sprzedawcy do czasu uregulowania wszelkich zaległości w płatnościach przez Klienta. W takim przypadku Właściciel nie będzie ponosił jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec Klienta za niewykonanie Umowy, a Klient zrzeka się̨ wszelkich roszczeń́ z tego tytułu.

 

  1. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY PRODUKTU

6.1. Dostawa Produktu odbywa się za pośrednictwem zewnętrznej firmy – operatora pocztowego (np. firmy kurierskiej) lub za pośrednictwem odbioru Zamówionych Produktów w siedzibie Sprzedawcy.

6.2. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Klient złożył Zamówienie z darmową dostawą, po spełnieniu kryteriów darmowej dostawy lub w czasie trwania Akcji Promocyjnej na darmową dostawę. Dostępne aktualnie koszty dostawy Produktu są wskazywane Klientowi przed złożeniem Zamówienia i zawarciem Umowy Sprzedaży. 

6.3. Dostawa treści cyfrowych następuje poprzez przesłanie ich na adres mailowy wskazany podczas zakładania Konta Klienta i jest darmowa. 

6.4. Dostępne sposoby dostawy mogą zależeć od wybranego przez Klienta sposobu płatności lub Produktu. Dostępne sposoby dostawy mogą ulegać zmianie w przypadku składania kilku Zamówień jednocześnie, w szczególności z uwagi na Produkty nimi objęte.

6.5. Na łączny termin oczekiwania na otrzymanie przez Klienta Produktu (termin dostawy) składa się czas przygotowania Zamówienia do wysyłki przez Sprzedawcę (do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia) oraz czas doręczania Produktu przez przewoźnika. Termin dostawy może zostać wydłużony w przypadku złożenia Zamówienia na Produkt, który zostanie wytworzony wg. indywidualnej specyfikacji Klienta lub w przypadku Produktów o dłuższym terminie dostawy o czym Klient informowany jest na Stronie Produktowej.

 

  1. UMOWA SERWISOWA

7.1. Szczegółowy zakres świadczenia usług w oparciu o Umowę Serwisową opisuje Strona Produktowa.

7.2. W ramach wykonywania Umowy Serwisowej Sprzedawca korzysta z usług pośredników.

7.3. W celu zgłoszenie zapotrzebowania na świadczenie usługi serwisowej klient musi przesłać sprzedawcy zgłoszenie serwisowe za pośrednictwem formularza dostępnego w Sklepie Internetowym w zakładce „Serwis” (https://ganeo.pl/nowe-zgloszenie-serwisowe). W ramach zgłoszenie niezbędne jest podanie danych Klienta, numer seryjny urządzenia oraz opisu usterki.

7.4. Po otrzymaniu zgłoszenie Sprzedawca potwierdza jego przyjęcie i ustala z Klientem szczegóły dalszych kroków postępowania oraz wykonania usługi zgodnie z zawartą Umową Serwisową.

 

  1. PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ

8.1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, a w szczególności majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, a także do formularzy, dokumentów prawnych, logotypów, znaków towarowych, tekstu, grafiki, zdjęć, i innych zamieszczonych przez Sprzedawcę treści należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób zgodny z Regulaminem.

8.2. Zabronione jest kopiowanie, powielanie, modyfikowanie, zwielokrotnianie czy rozpowszechnianie jakiejkolwiek części Sklepu Internetowego, Usługi lub jej elementów bez uprzedniej pisemnej zgody Sprzedawcy, poza przypadkami wyraźnie dozwolonymi przez przepisy obowiązującego prawa i niniejszego Regulaminu. Sprzedawca może podjąć kroki, w tym na drodze postępowania sądowego, w celu ochrony interesów własnych oraz Klientów Sklepu Internetowego.

8.3. Prawa do używania, kopiowania i rozpowszechniania danych dostępnych w serwisie podlegają przepisom Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

8.4. Wykorzystywanie danych Sklepu Internetowego w celach komercyjnych odbywać się może po uprzednim powiadomieniu o tym Sprzedawcy i uzyskaniu od niego pisemnej zgody.

 

  1. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

9.1. Zasady ochrony danych osobowych określa dokument „Polityka Prywatności”.

9.2. Zasady stosowania plików cookies na Stronie Internetowej określa dokument „Polityka Cookies”.

 

  1. REALIZACJA UMÓW SPRZEDAŻY I ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAWCY

10.1. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta niebędącego konsumentem niebezpieczeństwa przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.

10.2. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.

10.3. Ani Sprzedawca ani jego pracownicy, upoważnieni przedstawiciele i pełnomocnicy nie ponoszą odpowiedzialności wobec Klienta, jego podwykonawców, pracowników, upoważnionych przedstawicieli i/lub pełnomocników za wszelkie szkody, w tym utratę zysków, chyba że szkoda została spowodowana przez nich umyślnie.

10.4. W każdym przypadku ustalenia odpowiedzialności Sprzedawcy, jego pracowników, upoważnionych przedstawicieli i/lub pełnomocników, odpowiedzialność ta w stosunku do Klienta niebędącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej Ceny oraz kosztów dostawy z tytułu ostatniej Umowy Sprzedaży lub Umowy Serwisu, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych.

10.5. Klient jest zobowiązany odebrać́ Produkt/y, w terminie i miejscu wskazanym w potwierdzeniu Zamówienia.

10.6. W przypadku, gdy dostarczony Klientowi Produkt, nie odpowiada specyfikacji Zamówienia, bądź́ zamówienie nie zostało w ogóle złożone albo złożone przez nieuprawnioną osobę, Klient zobowiązany jest odesłać́ Produkt/y do Sprzedawcy w następnym dniu roboczym. Koszty dostawy ponoszone będą̨ przez Klienta.

10.7. Klient ponosi pełną odpowiedzialność́ za sprawdzenie zgodności dostarczonych Produktów z fakturą i Zamówieniem w momencie odbioru Produktów.

10.8. Warunkiem dochodzenia ewentualnych roszczeń́ z tytułu braków, uszkodzenia przesyłki oraz niezgodności faktury VAT z Zamówieniem jest sporządzenie w momencie dostawy, protokołu reklamacyjnego z udziałem pracownika firmy kurierskiej lub odmowa przyjęcia dostawy oraz bezzwłoczne powiadomienie Sprzedawcy poprzez kontakt z BOK.

10.9. Sprzedawca ma prawo nie uwzględnić́ reklamacji w zakresie roszczeń́ zgłoszonych po odbiorze przesyłki od firmy kurierskiej lub innego przewoźnika.

10.10. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody z tytułu błędów w dostawie lub jej opóźnień́ spowodowanych działaniem bądź́ zaniechaniem przewoźnika lub firmy kurierskiej.

 

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

11.1. Regulamin w wersji 2.0. wchodzi w życie z dniem 10.02.2025r.

11.2. Regulamin jest dostępny w języku polskim.

11.3.W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

11.4. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.

11.5. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

11.6. Treść niniejszego Regulaminu może ulec zmianie w sytuacji, w której Sprzedawca zmodyfikuje sposób lub zakres prowadzonej działalności gospodarczej lub w wyniku zmian prawnych skutkujących koniecznością dostawania Regulaminu do powszechnie obowiązującego prawa. O wszelkich zmianach Sklep Internetowy będzie informować Klientów posiadających aktywne Konto Klienta – w formie wiadomości mailowej. Każda z osób, która otrzyma w/w wiadomość będzie mogła złożyć oświadczenie o wypowiedzeniu umów o świadczenie usług elektronicznych (w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia otrzymania wiadomości) realizowanych na podstawie niniejszego Regulaminu. Do Zamówień złożonych przed wejściem w życie zmian Regulaminu stosuje się postanowienia Regulaminu obowiązującego w chwili złożenia Zamówienia.

11.7. W granicach wyznaczonych przez bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa, nieważność któregokolwiek z postanowień Regulaminu pozostaje bez wpływu na ważność pozostałych postanowień Regulaminu.



Poprzednie wersje Regulaminu:

Regulamin 1.0 obowiązujący od dnia 01.02.2018 r. do dnia 09.02.2025 r. - https://ganeo.pl/content/regulamin-v1.html