Gdy ważna jest samoobsługa klienta, kiosk informacyjny Newland NQuire 300 zapewnia niezrównane wrażenia i zaspokaja wszelkie oczekiwania. Klienci mogą łatwo skanować kody produktów 1D i 2D oraz natychmiast uzyskiwać ceny i inne interaktywne szczegóły za pomocą ostrego, kolorowego ekranu dotykowego. NQuire 300 został zaprojektowany z myślą o wygodzie i szybkości, ale jest również kompaktowy i nie zajmuje zbyt dużo cennego miejsca na blacie. Może łatwo łączyć się z hostem zaplecza biurowego za pośrednictwem Wi-Fi, a wbudowane oprogramowanie MDM „Buckets” ułatwia zdalną konfigurację i monitorowanie. Jeśli wymagana jest duża intensywność skanowania wielu przedmiotów, można dołączyć opcjonalny czytnik RFID, aby jeszcze bardziej zwiększyć niezawodność NQuire 300.
Kiosk Newland NQuire 300 jest jednym z najbardziej funkcjonalnych i przyjaznych dla użytkownika terminali informacyjnych dostępnych obecnie na rynku. Dzięki najnowocześniejszemu silnikowi skanującemu firmy Newland, urządzenie jest w stanie wielokrotnie odczytywać kody kreskowe 1D i 2D pod wieloma kątami. Co więcej, NQuire 300 jest tak łatwy w obsłudze, że nawet najbardziej niedoświadczeni klienci będą mogli z łatwością skanować drukowane i cyfrowe kody kreskowe. NQuire 300 jest niezwykle elastyczny i można go dostosować do niemal każdej konfiguracji sieci. Wbudowany czytnik HF RFID można ustawić na transmisję przez Ethernet, Wi-Fi lub Bluetooth, a zewnętrzny port USB umożliwia użytkownikom łatwe podłączenie ręcznego skanera w razie potrzeby.
Kiosk informacyjny Newland NQuire 300 jest kompatybilny z technologią Plug and Play, więc jest gotowy do użycia po wyjęciu z pudełka. Poza tym można go łatwo przymocować do półki, słupa lub ściany, a dla uzyskania pełnej elastyczności należy użyć dowolnego wspornika montażowego VESA.
Android jest jednym z najbardziej elastycznych systemów operacyjnych, a NQuire 300 w pełni wykorzystuje jego zalety, dając zespołowi pełną elastyczność w sposobie jego użytkowania. Klienci będą również mieli niezwykle łatwą nawigację podczas wyszukiwania produktów, sprawdzania cen lub robienia zakupów.