Kioski multimedialne to idealny sposób na zwiększenie satysfakcji Klienta poprzez zapewnienie mu narzędzia, które nie tylko pozwoli mu na pozyskanie elektronicznych danych, ale także ich wydruk w niektórych przypadkach.
W galeriach handlowych, urzędach, punktach informacyjnych, czy placówkach oświatowych możemy spotkać wiszące, bądź wolnostojące...
Kioski multimedialne to idealny sposób na zwiększenie satysfakcji Klienta poprzez zapewnienie mu narzędzia, które nie tylko pozwoli mu na pozyskanie elektronicznych danych, ale także ich wydruk w niektórych przypadkach.
W galeriach handlowych, urzędach, punktach informacyjnych, czy placówkach oświatowych możemy spotkać wiszące, bądź wolnostojące ekrany dotykowe, wystarczająco duże, aby Klient mógł uzyskać potrzebne dla niego informacje, a właściciel zaprezentować produkty, na których mu zależy. Początkowo wykorzystywane były jako mapy sklepów stacjonarnych, bądź informacja turystyczna, jednak z biegiem lat zaczęto dostrzegać ich potencjał w zakresie marketingu. Dzięki tego typu infokioskom, Klient może wyświetlić na ekranie każdy dostępny produkt, obrócić go wokół własnej osi, przeczytać informacje o nim, sprawdzić jego specyfikację, czy zobaczyć jak komponuje się z innymi artykułami.
Kioski informacyjne to uproszczone komputer – posiadają procesor, pamięć, dysk i oprogramowanie. Mogą być wyposażone w wiele przydatnych dodatków, takich jak: drukarki, kamery, skanery kodów kreskowych, Wi-Fi, czy czytnik kart. Gdy urządzenie wykorzystywane jest przez firmy związane z fotografią, bądź grafiką, może być również wyposażone w czytnik kart pamięci. Ponadto, kioski multimedialne są obsługiwane przez kilka różnych języków, dzięki czemu nawet osoba, która nie zna lokalnego języka jest w stanie skorzystać z urządzenia.
Filtrowanie
Ładowanie...