Masz wątpliwości? Przetestuj urządzenie za darmo!
Podaj swoje dane, a my skontaktujemy się, aby ustalić szczegóły wypożyczenia.
Niedroga, oparta na hoście drukarka kioskowa do 3-calowych paragonów, kompaktowa Zebra KR203 zapewnia niezrównaną wartość i niezawodność w różnych zastosowaniach samoobsługowych. Zebra KR203 korzysta z mocy obliczeniowej komputera kioskowego i zasobów pamięci zamiast własnych, co czyni ją bardzo opłacalnym wyborem dla klientów, którzy potrzebują wysokiej jakości drukarki kioskowej przy najniższym całkowitym koszcie posiadania.
W rzeczywistości drukarka Zebra KR203 oferuje najlepszą wartość w swojej klasie, zapewniając wysoką jakość druku i wiele funkcji dostępnych tylko w droższych drukarkach. Zaprojektowana, aby zmniejszyć potrzebę konserwacji lub serwisu przez pracowników, zawiera wbudowane funkcje rozwiązywania problemów - opatentowany przez firmę Zebra podajnik pętli i zintegrowana gilotyna zapobiegająca zacięciom papieru, zapobiegający rozdarciu wykrywacz pociągnięcia, oraz dużą, trwałą, 10-calową / 250 mm pojemność rolki nośnika.
Ta drukarka oparta na hoście jest łatwa do zintegrowania z systemami kiosków - może drukować dowolną czcionkę, kod kreskowy lub grafikę obsługiwaną przez Twoją aplikację. Niewielki rozmiar drukarki i szeroki zakres konfiguracji montażowych sprawiają, że jest ona łatwa do dopasowania do każdego projektu kiosku i idealna do Kiosk Print Station firmy Zebra.
Główne cechy drukarki Zebra KR203:
- Zoptymalizowana pod kątem trudnych warunków drukowania, w których trwałość, niezawodność, minimalna konserwacja i łatwość obsługi są krytyczne, drukarka Zebra KR203 maksymalizuje czas sprawności i minimalizują koszty utrzymania.
- Niewielkie rozmiary i elastyczne opcje montażu sprawiają, że drukarki Zebra KR203 są idealne do różnych zastosowań - niezależnie od tego, czy są osadzone w niestandardowym rozwiązaniu kiosku, czy w kioskowej stacji drukującej Zebry.
- Jako integralna część samoobsługowego rozwiązania kiosku, drukarka Zebra KR203 pomaga firmom usprawnić obsługę, podnieść satysfakcję klientów, zwiększyć przychody i obniżyć koszty operacyjne.